Kızlar selam bebeğim 3 aylık ve yaklaşık 1 aydır aynı kiloda bir kez 300 gr aldı onu da sonra geri verdi ben anlamadım mamaya da başladım kilo alsın diye yine olmuyor süt alerjisi var o yüzden diyet yapıyorum hem anne sütü hem mama beraber veriyorum bu durumu yaşayan var mı?