Hanımlar 11 aylık kızım pazar günü havale geçirdi ateşi vardı ilaç verdim ateşi düştükten sonra uyuttum yarim saat sonra uyandığında karşısında bisey varmış gibi korktu ve bayıldı ilk kez yaşadığımız için o an her şey geldi aklımıza çıldırmış gibiydik ne yapacağımızı bilemedik dedik kesin bişey oldu ağlıyoruz bağırıyoruz yardım istiyoruz apartmandakilerden kimse cikmadi aksine sesimi duymadi kimse hemen soğuk suya tuttum yavrumu ama kendini tamamen bıraktı apar topar en yakin hastaneye koştuk oğlum da sokakta oynuyordu komsulara emanet ettim o ikilemde kalmak apayri bisey zaten 😔 çok şükür ki kendine geldi hastanede 🙏 omrumuzden ömür gitti anlatmak istemezdim ama inanin aklımdan bir an olsun çıkmıyor kimseye de anlatamıyorum tekrar etme olasılığı elbette ki var biliyorum ama bu havale biçimi her çocukta farkli oluyor bu durumu dilerim ki hiçbir çocuk hicbir anne baba yaşamasın ama yasayanlar ne gibi onlemler alıyorsunuz sizler nasıl geçirdiniz ve tedaviye sanirim nöroloji doktoru karar veriyormus oyle mi oluyor çünkü ona da görünecegiz