yusuf16 Bebeğim 7,5 aylık ve emmeyi bıraktı. Az da olsa sütüm var ama neredyse bir aydir doğru dürüst emmiyo . Aklına bile gelmiyo . Kendimi çok suçluyorum napicami bilemiyorum. Böyle bir durum yaşadınız mı anneler . Tekrar başlar mi emmeye
YgmrDru yusuf16 kendinizi suçlamayın sakin kalmaya calısın bu huzursuzluk stres bile süt miktarını etkiliyor.ten teması kurarak emzirmeyi deneyin bebekte sizde üst çıplak şekilde.ayakta deneyin minik minik salınarak sagım yapın ama en önemlisi bebiş emdikce süt çogalıyor bol suu🌸