Sevinc_poyraz Merhaba annelerim emzirmeyi bırakmayı deniyorum göğsümde biriken sütü sağmalı mıyım sağmamalı mıyım ?? Deneyimi olan annelerim bilginize ihtiyacım var 🙏🏻🌸🫶
Fgelemet Sevinc_poyraz elinizle sağın makşneyle sağarsanız gelmeye devam eder elimizde fazlalıkları sağın 1 aya gidiyor sağsanız bile bir iki gün ağrı yapar
karamellipuding Sevinc_poyraz bence hiç sağmayın ben bırakınca ilk iki gün sağdım daha çok süt birikti göğüslerim taş gibi oldu dokununca bile ağrıyordu. Sonra sağmadım 2-3 güne normale döndü. Emzirmeyi bırakalı 15 gün oluyor şuan çok rahatım
Minigim38 Sevinc_poyraz çok ağrınız olursa elinizle sagim yapın. Sağlık ocağına gidince ilaç veriyor şişkinlik ağrı geçiyor sütüme bakmadım gitti mi diye ama 3 günde ağrı sızı şişkinlik bitmişti bende