ereennn bence yemeyi biliyor ama kardeşini kıskanıyor ilgi istiyoe o yüzden sizden bunu yapmanızı bekliyor. Okula başladığında kendisi yapar arkadaşlarına özenip merak etmeyin, anaokulunda çalıştım daha önce ne çocuklar geldi gördüm mesela sabah ağlaya ağlaya sürüne sürüne gelen hiç ağzını açıp konuşmayan çocuklar bir süre sonra okuldan çıkmak istemiyordu yani herşeye alışıyorlar çocuklar aslında biz onları konfor alanları dışına çıkarmaya korkuyoruz. Öğretmeni de zaten size bu konuda tecrübesine dayanarak tavsiye verir bence