salakmisincemilee ben de bazen gece o kadar zor geciyor ki gece normal aklim basimda kalkiyorum ama sabah hatirlamakta zorlaniyorum cok kesik hatirliyorum uykusuzluktan beyin artik error vermeye basladi halime uzulluyorum ha duxeldi ha duzelecek derken 16 ay oldu, su an goxlerkm aciyor uykudan ama surekli kipirdiyor ses cikariyor uyanacak diye beynim uyumuyor