Mamaqueen yok bende bu zamana kadar olanları sağlık ocağında yaptırdım fakat 1 yaş aşılarında kızamık aşısı yumurta ortamında oluştuğu için bebeğimin de yumurta alerjisi olduğu için eğer fazla reaksiyon gösteriyorsa büyük hastane yapılması gerek. Yok eğer yumurta akına az reaksiyon gösteriyorsa sağlık ocağında yapılmasında sakınca yok