Herkeste farklı oluyor da benimki de bir garip oldu bahsedeyim bilin isterim. 17 nisanda sezaryen ameliyatı ile doğum yaptım. 15 Ağustos yani bugün regl oldum. Normalde ilk günüm sancılı olurdu aksine rahatladım diyebilirim. Kaç gün süreceğini merak ediyorum. Bu arada bebeğim doğduğu zamandan bu yana anne sütü artı mama alıyordu şu an anne sütü alıyor sadece bazı günler yeteri kadar su mu içmiyorum ya da dinletemiyor muyum bilmiyorum sütüm yetmediğinde yine mama veriyorum. Bu arada ne meme reddi yaptı ne biberonla sorun yaşadı. Yani emerken oldum regl. Kesinlikle herkeste farklı bir süreç ben diyorum 1 yıla anca olurum ama öyle olmadı. Tek tavsiyem şu olabilir her daim yanınızda ped olsun ben evdeydim olduğumda siz dikkatli olun.