Şimdiden kolay gelsin canım 😬😅Evet zor bi süreç ama sabırlı olursun daha kolay oluyor. Bence en önemlisi çocuğun hazır olduğuna dair sinyalleri vermesi ben 31 aylıkken bi başladım annemlerdeydim 3. Günü beze döndük çok ağladı tuvalete dahi gelmek istemedi evime geldim 33 aylıkken kendi evimde başladım 2 haftada çözdük çok şükür sticker alabilirsin cırtlı tuvalet eğitimi kitabı kaka konusunda çok faydasını gördüm direk klozete alıştırdım ben lazımlıkla uğraşmadık çiş kilodu almıştım dışarıda giydiririm diye ama çocuk onu da bez olarak görüyo ve yapıyo tutmayı öğrenemiyor bu şekilde bence 2 gün giydirdim sonra kaldırdım onları. Sürekli konuş dinlemiyo gibi geliyor ama kaydediyor o konuşmayı sen sakin kal sabırlı ol 1 haftada zor kısmı bitiyor.