Betulada evet başladık, süreç ilk hafta iki saat bıraktım 2. Hafta hasta oldu maalesef kulak enfeksiyonu geçirdik. Kreş in en büyük zorluyu bu şık hastalanması tekrardan dan Perşembe cuma olarak yarım.gun verdim gayet iyi geçti ilk günler zaten oyun oynadığı için farkında değildi. Bu hafta pazartesi itibariyle tam güne yakın verdim sabah 9 buçuk ta bırakıp uykusundsn sonra ikindi kahvaltıları oluyor onu da yedikten sonra 16 gibi aldım benim için uyku sorundu çünkü memede uyuyan ve yatsk odasında ben hariç hiç kimsnsin olmasını istemyen bir bebekti orda sınıflarında birlikte uykuya geçiyorlar iki sallamada uyumuş. Ayrıca yemediği yiyecekleri bile orda yemesi ayrıca beni mutlu etti . Ve şaşırttı.krese karşı çok önyargılı idim ama cidden bakicidan bin kat iyi ve ben de kendime alan açtım daha mutluyum şuan en azından nefes alaxak bir zamana sahip oldum hele ki benim gibi çocuğunu tek büyüten çalışan bir anneyseniz dusunemden verin benim oğlum çok sevdi . en azından kreşte kendi akranları ile.sosyallesip eğitim alıyor.olumsuz yönleri dediğim gibi sık haslanmasi, ve ufakta olsa tırnaklanma ısırma oluyor.yaslari çok küçük çünkü .beni. Oglumi oyuncak paylaşmadigi için bebişin biri isirmis. Tabiki bu zamanla geçiyor. en güzeli birlikte oynayabilme, oyun kurabilme, paylaşım, sınırlar,sabır bir topluma ait olabilmeyi öğreniyorlar.bem şimdilik memnunum kızlar.oglum zaten sosyal bir çocuk o yüzden zorlanmadım. Umarım faydası olur sizi yönlendirmede kreş te benim icinonemli olan güvenirlik ve sıcak bir ortam di.onu da yakalarsınız zaten iş tmmdir. bir de çocuğunuz u gözlemleyin çocuğunuz da değişim varsa olumsuz yönde birşeyler yolunda dsgildir.zaten