tuanadilrubiko canım benim büyük oğlumun okulunda bir çocuk vardı beslenme saatinde ağlıyordu sonradan öğrendik annesi çok baskı yapıyormuş ye diye yemekten korkmuştu büyük oğlum da çok iştahsiz yediği şeyler 5 yaşında hala sınırlıydı 3 gün aç kaldı ekmek yok kesinlikle dedim yaptığım yemeği yedi yedi yemedi aç kaldı çocuk doktorumuz da dedi 3 gün aç kalabilir diye şimdi biraz daha iyi bende çok taktım paketli gıda 3 yaşına kadar asla vermedim kefir yoğurt peynir labnesi hep organik verdim ama sonrasında öyle bi inatlaştık önüne boya kalemi koy hem hamdan sonra bi çizgi yapalım vs şeklinde dene bide biz öyle başlamıştık sağlıkla büyüt ❤️