Bebeğimi sağarak besliyorum. Gece kaçta uyanacağı sürekli değişiyor. sütü oda sıcaklığında bekletemiyorum hemen bozuluyor. ( havalar çok sıcak olduğu için 2 ,3 saat dayanmıyor) bebeğim uyanınca direkt ağlamaya başlıyor dolaptaki sütü çıkarıp emme sıcaklığına getirene kadar kıyamet kopuyor . Nasıl bir çözüm bulabiliriz?