Yayburcu Kızlar dayım 4 senedir kolon kanseri geçen sene beynine sıçramıştı ameliyat oldu ama geçen hafta tekrar beynine sıçramış yine ameliyat oldu Allahtan umut kesilmez ama ailesi annem çok üzülüyor ailesinde başına gelip düzelen var mı
Haydinn Yayburcu üzülmezler mi canım benim de annem :( adını bile anmak istemiyorum bizim sürecimiz yeni başladı vulva kanseri çok nadir , ama süreç yıpratıcı Allahım herkese şifa versin vücuda girdi mi bırakmıyor insanın yakasını ama allahtan ümit kesilmez
YgmrDru Yayburcu babamda vardı çok şükür iyileşti darısı dayınıza olsun inş 🙏ama babamın metastaz yapmamıstı oldugu yerde büyümüştü.farklı doktorlardan da görüş almak gerek tek doktorla sınırlı kalmayın.babamın ilk bakan doktor kolon oldugunu anlamamıstı bile maalesef ilginç bir şekilde