Kızlar doğum yapalım 20 gün oldu karnım çok acıyor bide dikisyerimin az bı yeri biber gibi yanıyor enfeksiyon oldu galiba gün gün toparlanmaya bekliyorum ama toparlanamiyorum bide tuperimi bağlattim ondanmi bu acı karnımdaki acaba bu arada 5 sezaryanim oldum onunda etkisi varmidir