Zengo bizde de bakılmıştı ama hastalık çok yeniymiş geçen sene Eylül ayında yaptırmıştık. Tam okulların açıldığı sıra herkeste bi salgın başlar ya o dönemde . Ben çalıştığım için halası bakıyordu. Çocuklardan kapmış hastalığı. En son ateşlendiği gün hastaneye götürdüğümüz de crp si biraz yüksek çıkmıştı. Şimdi aşı yaptırmaya korkuyoruz valla. Menejitlerin devam dozlarını yaptırmadık.16 aylık oldu 12 aylık aşısı hala duruyo.