rukiyekna insallah canim ben suan oglumu oyle uyutuyorum kundagi biraktik nerdeyse 1 hadta felan oldu biraitigim gibi e bebekten uyku srkadasi aldim onunla uyuyo. Uyurken irkiliyodu cok o yanidna olunca, elleriyle tuturunca irkilmiyo artik ☺️ uyanikken bile arkadasi oldu valla eline verdgim gibi sariliyo 😂 umarim sizdede ise yarar ☺️☺️