Kızım meme emiyor ve çok az su içiyor. Az içtiği için de kabız oluyor. Meme susuzluğunu gideriyor çünkü. Sütüm de zaten azaldı. Memeden kesenlerin su içme durumunu merak ediyorum. Bu aralar artık kesmeyi düşünüyorum. Kesince yemek yemeye başlıyor diyenler var. Benim de derdim su ile malesef. Günde sadece 3 kere çiş yaptığı oluyor. Memeyi bırakınca su içer mi acaba. 🫠 yanıtlarsanız sevinirim.