Kızlar selam ben normalde çok tüylü bi kadınımdır kalçamda göbeğimde kıl gibi olmasa da bayağı tüy vardı sırtımda bile hatta. İkinci doğumumu yaptım dört ay oldu lazere gitmeyi düşünüyodum ve bilin bakalım ne oldu benim tüyler gitmiş. Sırtımda belimde göbeğimde bi tane tüy kalmamış tabiri caizse bebek poposu gibi popom olmuş 😅 ama bu neden acaba merak ediyorum var mı benim gibi olan bundan önce üç doğum yaptım böyle bişey yaşamadım ama çok mutluyum orası ayrı 😙