Hastalık hakkında yaşadıklarınızı, tecrübelerinizi anlatır mısınız? Mesela kaç günde tamamen düzeliyor? İştahı nasıldı? Belirtileri nasıldı? Bu kaşıntıların kesin çözümü yok mu? Oğluma çok üzülüyorum. Kaynım el ayak hastalığı oldu, ondanda oğluma geçti. Sürekli kaşınıyo.. ne yapmam lazım, nasıl azaltabiliriz bu kaşıntıları?