Deletedmom_1111 Hiç bişeyi yoktu Herşey normalken Birden kusmaya başladı 5 kere üst üste kusup bayıldı. Hemen hastaneye gittik salgına yakalanmış ömrümden ömür gitti ağlaya ağlaya bir oldu. Aman dikkat edin
svncgldgn Deletedmom_1111 büyük ihtimal amipli dizanteri oldu iyi takip edin bol sıvı verin bizzat kendim geçirdim berbat hastalık ateşi çıkarsa durmayın hemen gidin halsizlik yapıuo kanlı isale kadar gidiyor hale bak arkadaş sanki afirkayız dizanteri salgını var geçen hastaneye gittim gelene dizanteri gidene dizanteri teşhisi konuluyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Deletedmom_1111 saçma değil mi ama salgın var diyo ama adını bilmiyor hayır bilseniz yada bilsek tedbir alırdık
Deletedmom_1111 svncgldgn doktor ilerleyebilir dedi evet of of gece de emarım var ne yapcam bilmiyorum
svncgldgn Deletedmom_1111 ilaç verdiyse aksatmayın isal varsa perhiz besleyin pirinç lapası falan patates haşlaması tarzı bu hastalığın en büyük kötülüyü ateş ve şiddetli isal oluyor eğer bu hastalıkla ağrı kesicini verin uyur belki
Deletedmom_1111 BENOYLEUYGUNGORDUMM şöyle bişey dedi daha yeni başlangıç hafif enfeksiyon + şekeri yükselmiş Çocugumun Ateş yok ishal yok ama bayılcak noktasına geldi çocuk. Biliyorlar ama söylemiyorlar