firdevsrabia Bebeğim dördümcünaya kadar emzik emiyordu bir anda istememeye başladı şimdi ağzına emziği götürdüğüm an ağlamaya başlıyor. Nasıl geri emziğe alışır lütfen fikir verin çok zor durumdayım