happy662_ İstanbul’da ikamet ediyorum bu arada nem oranı 70leri buluyor sizler hangi ayı tercih ediyorsunuz 💁
zarifhanim happy662_ Ben Eskişehir’de oturuyorum. Buranın havası kurak. Ağustos - Eylül aylarında kurutuyorum.
yavrupandaannesi happy662_ evet istanvuldagım şuan kurutulacak gibi değil küflenebilir birde zahmetli zaten