Lina2007 Kızlar kullanan var mı şu an kızım park yatakta yatıyor 13 aylık olacak 5 gün sonra çok hareketli çok dönüyor
BBuseYY Bizde 15 aylığız bizimde park yatak var bende ona geçmek istiyorum en kısa zamanda PierCardenden düşünüyorum çünkü dolabı ve şifonyeri ordan
Ygmrcm BBuseYY Pierre cardinden almıştım ben kızım 4 yaşına kadar yattı şimdi kardeşi yatıyor 2 yıldır çok kullanışlı ve sağlam biz bile bazen uyuyoruz yanında uyumadığı dönemlerde tavsiye ederim