Bir hafta önce hastanede tedavi gördü yüksek ateşten antibiyotik içeren serumlardan dolayı doktor olabileceğini söylemişti olursa diye hatta şurup yazdı ertesi gün olmuştu geçmişti şimdi bir hafta sonra böyle olması beni endişelendirdi acaba antibiyotik etkisini mi yeni gösteriyor probiyotik de kullandık bir kaç gün böyle birsey olmaması adına başına gelen var mı çok üzülüyorum yavrum bir türlü toparlayamadı bütün gün birsey yiyemedi :( çok üzülüyorum bir aydır hastalıkla mücadele veriyor