mybabyyyy bence takip etmelisiniz çok yüksek değil ateşi. Bulunduğunuz bölge çok sıcaksa ondan da sıcaklıylr olabilir vücudu. Doktorlar bile 38-38,5 derece altına ateş düşürücü önermiyorlar. Bebeği ve bulunduğu odayı serin tutmaya çalışın bence hemen şurup vermeyin.