Merhaba, oğlum 8 aylık. Alt 2 diş çıktı üst 2 diş de yolda geliyor. Yanımızda yatmayan bebek şu an başka türlü uyumuyor. Sabaha kadar emmek istiyor. Mama+anne sütü ilerledik hep. Gece yatmadan mama veriyorduk şu an reddediyor ve anne sütü her zaman yeterli olmuyor iştahlı bir bebek. Ek gıda ile arası iyi ancak bu mama reddi ve sabaha kadar emme isteği( sadece açlık değil bazen sadece ağzında tutmak istiyor) çok zorlamaya başladı. Normal midir geçici midir mama reddine çözüm var mıdır? Deneyimli anneler önerilerde bulunabilir mi?
Bu arada kilosu boyu iyi bununla ilgili bir derdimiz yok çok şükür ama gece uyanmaları falan çok yorucu olmaya başladı artık. Yaklaşık 20 gündür böyleyiz ve çalışıyorum, zorluyor artık.