Alpyigit3434 Geçen WC’de bişey düştü ama anlamadım acaba spiral olabilir mi diye düşündüm ama bu ay adetimde farklılık yok yine lekelenme ile başladı spiralde olduğu gibi yani düşse adet düzenim düzelirmiy eskine haline dönermiy acava sizce?