Meryemmmmmmmm
Bende benzer bir post açmıştım..kızım 9 aylık ve aynı şekilde yanında ayrıldığım an ağlıyor..ailemin yanına geldim,farkli sehirlerdeyiz.evet geçici bir çözüm ama çıldıracak gibi oldum.hem ev isleri hem bebek hem evden calisiyorum hic bisey yetismiyor biraz rahatlamam lazimdi..simdi onlar guzel oyaliyorlar,bu kezde geceleri uyku şekli degisti..asla uyumuyor ve uyutmuyor..dişler zorluyor farkindayim ama yok yani surekli dön dön agla agla günlerdir uykusuzum..yani anneyi her türlü zorlayacak bişeyleri var canları sağolsun,Allah onlara sağlık versin..