Snglakylylcn Kizim 27 aylik 6 ay babaannesi baktı bebeklik döneminde 6 ay sonra sonra daha sonra ben çalışmayı bıraktım. Ve asiri bağlı ona gezmeye gidince ağlıyor babaannede gelsin diyor yeter artık sinirden ağladım neden böyle yapıyor benmi yetmiyorum
Asyade Snglakylylcn keşke benimkiler de anneanne varken beni unutsa 🤣 (kızlarımın babaannesi yok maalesef) babaannesi sonuçta sevsin ne güzel. Yarışa gerek yok farklı kulvarlardasınız. Çocuğunuz sizi hiçbir şeye değişmez özünde merak etmeyin
Bssraa2 Snglakylylcn vaktniz varsa kızınızla bol bol Parka gidin beraber gezin babaane gelsim diye ağlarsa babaanne uyuyormuş uyanınca gelecek diye oyalayanın unutacaktır zamanla
Eysar Snglakylylcn şu başlığı görünce tam tersini söylemek isterdim keşke yasasaydi iki kızımda hep onunla olurdu
Snglakylylcn Elfgrn çok pişmanım çalıştığım için eşim guzunden çalıştım borc batağına düştü de kendisi
aycan27 Snglakylylcn Benim kızımada anneannesi baktı 4 ay kadar ona çok düşkün o varken ben hiç aklına gelmiyorum beni istemiyor bende çalışmak zorunda kaldım ve çok pişmanım tabiki sevsin anneannesini ama çocuk onu görünce yüzünü falan kokluyor bana hiç öyle yapmıyor ama sorun etmiyorum benimki 1 yaşında şuan
neslihanada Snglakylylcn bence canım sen o düşünceye kaptırmışsın sal gitsin o düşünceyi kafadan annesisin sen farklısındkr herzaman olur öle şeyler takma kafana getirme öle düşünceler
Elfgrn Snglakylylcn Nasip böyleymiş çalışman lazımmış kimse keyfi bırakmaz kolay kolay sen kendini yetersiz hissetme bu ona baktığı için bebeğinde olan bağlılık normal yani
basakhanim34 Snglakylylcn çalışmak kötü bişey gibi söylemişsin. Valla ben 9 aydan 3.5 yaşına kadar çalıştım o zaman benim de pişman olmam lazım. Belli ki kaynananı sevmiyorsun. Sevmesen bile kan bağı var
Snglakylylcn Asyade Asyade Anneanne falan umursamıyor çünkü zaten farklı şehirdeyiz Insallah geçici süreçtir
Snglakylylcn Bssraa2 Canım zaten ben bakıyorum kızıma 10 aydır park etkinlik ama babanneyi görünce nevri dönüyor hela bide o gitsin bizden veya biz onlardan çıldırıyor herseti ile ben ilgileniyorum ama ona bağlı
Bssraa2 Snglakylylcn ayy bayağı sinir bozucu durum mümkünse babaane ile 2 ay görüşmesin unutsun tamamen keşke öyle bir şey mümkün olsaydı ama
GiybetReis Snglakylylcn iyi yönden bakın. Demek ki babaannesi gerçekten çoook değer veriyor ve çok seviyor . Sizin ihtiyacınız olduğunda çocuğunuzu gözünüz kapalı emanet edebileceğiniz bu kadar çok sevdiği biri olması o kadar kıymetli ki aslında 😊 Merak etmeyin. Babaanne ayrı anne ayrı. Çocuklar bunu ayırt eder. Siz her gün her an onunlasınız. Ama babaanne öyle değil. O yüzden çocuğunuz babaannesini görünce sevdiği biriyle doyasıya vakit geçirmek istiyor. Çünkü biliyor ki babaanne eve gidecek ama anne hep var 😊
Snglakylylcn GiybetReis Bak bu konuda çok haklısın zaten tek güvendiğim o bir yere gidince tabiki bırakıyorum. Çok da güzel bakıyor simdi hakkını yiyemem ama sürekli bu durum olunca insan bozuluyor gerçekten
Snglakylylcn Bssraa2 Canım onuda denedim ;))) Şuan sinir den gülüyorum memleketime gittim ve 2 ay kaldım geldim 1 ay oldu geleli yine ayni;)))