Oğlum 5 ay 12 günlük 2-3 gündür aşırı huysuz mızmız sürekli kucakta durmak istiyor asla yatmıyor gün içinde 1 bazen 2 kez uyuyor o da çok kısa ama sebepsiz ağlıyor mızmızlanıyor kucağıma da alsam öyle mutlu edemiyorum bi türlü 😔 bu normal mi atak mı nedir anlayamadım ☹️