mgshnaslna emzirdikten sonra sağmalısın en az 15er dakika. Ne kadar fazla memeye uyarı giderse o kadar iyi. 5 gün sonra farkediyosun arttığını. 1-2 günde olmuyor. Benim de doğumdan 2 hafta sonra azalmıştı. 1 hafta her emzirme sonrası sağdım geceler dahil. Başlarda 2-3 saatte bir emzirilmesi gerekiyo zaten bu saatleri de aşmamak lazım.
Bir de promalt içecek ile i mom latte takviyesini kullanmaya başladım. Sütüm arttı ve 3 haftada doğum kilosuna anca gelen bebeğim sonrasında hızlı bi şekilde toparladı.
Sütünüzün yetip yetmediğini bebeğin kilo alımından ve çişli bez sayısından anlayabilirsiniz. Herkesin süt gelme şekli farklı bazılarının fışkırıyo bazılarının sürekli akıntı şeklinde, ama meme yapısıyla ilgili sütünüz var demek için illa böyle olması gerekmiyor.