Ay biz geçen karı koca anne baba ablam abim yaklaşan herkes , bir grip geçirdik coronadan daha beterdi. öyle yatak döşek yattık ki kocam ölümden döndü adamın ateşi 41 i gördü duş mu aldırmadım ne ettim herşeyi yaptım sirkelerle yıkadım adamı yatak varya 60 ya vurmuşsun gibi doğalgazı öyleydi sıcaklık geliyordu diyordum açma battaniye öyle yaz sıcağında 1 battaniye 1 yorgan yattı. sırılsıklam terliyordu. Aman biz o arada bir virüs geçirdik ama ne virüsü bilinmez , ablamın kızı da ateşler içinde kemiklerim ağrıyor anne diye bağırıyor 2 yaşında daha babam deseniz öyle tuvalette gidemiyor ne oluyor bize dedim. Öyle zıkkım olasıca birşeydi ki corona yanında mercimek kalır. Annemler sürekli acildeydi serumlar ilaçlar geçmiyor sağlık ocağından ayrı ilaçlar 1 ayda üstümüzden zor attık. Deniz suyu çekiyorduk burnumuzdan o derece çaresiz bekledik.