berrakmutlu Kızlar birkaç gün önce bende uçuk çıktı, daha önce hayatımda hiç çıkmamıştı, ihtimal vermedim bilmiyordum o gün bebeğimi öptüm ama sonrasında hiç öpmedim ama işte sürekli temas halindeyiz sonuçta emerken yüzüme vuruyor vs. çok korkuyorum bulaşmasından. Dün de ıslak mendil paketiyle oynarken kenarı geldi sanmıştım burnunun altı çizik gibiydi hafif kanamıştı krem sürdüm bugün de burnunun yanı böyle kızarmış uçuk burada çıkar mı böyle olur mu bilen var mı?😔 Doktora götürmeli miyim? Bir de burnunun diğer tarafında da sivilce gibi bir şey çıkmış kızarıklık yani ama alerjik bir bebek arada çıkıyor öyle bilemedim çok endişelendim😔 aydınlık olan fotoğrafta krem vs sürmüştüm orada biraz daha sönük çok da belli olmuyor
Lilysa berrakmutlu senede 2 3 kere ucuk cikaran biri olarak ucuga pek benzetemedim. Cizik gibi duruyor ya kendi tırnağı ile çizdi ya da dediğiniz gibi islak mendil paketi ile. Yarın tekrar bakın büyüyor mu böyle cıvık nemli bir yara gibi bir hal alıyor mu diye ama pek ihtimal vermiyorum
berrakmutlu busraalanya bir tane daha ekledim çok belli olmuyor🥹 fotoğraf kalitesi de düşüyor sanırım burada
berrakmutlu busraalanya evet içe doğru kıvrık olan yeri biraz daha kızarık pütürlü gibi buradaki fotoğrafta gerçekten belli olmuyor çok😔
busraalanya berrakmutlu bence uçuk değil sivilce gibi canını sıkma boşuna sinekte yemiş gibi ama uçuk gibi değil . Altıda yırtmış galiba
zencizeytin berrakmutlu korkma annesi uçuk böyle olmaz hayatımda hiç çıkarmadım ama cikaranlardan biliyorum