laura_ alışveriş konusunda kesinlikle sıkıntı çıkmıyor, eğer gerekli kontrolleri yaparsanız, 4,5 5 yıldızlı satıcılardan alırsanız hiç bir problem yaşamazsınız, sürekli alışveriş yapıyordum falat artık 1 senedir gümrük vergisi koyuldu. Ürün ebatına göre benden kapıda da ayrı bir ücret alındı bundan dolayı artık alışveriş yapmıyorum. Zaten gümrük vergisiyle epey pahalı olmuş oluyor.