Doğum sonrası 5. Gün kanamam dikişlerim açılmaya başkadı. Çok ğzüldüm doktor ödemim çok olduğundan lohusalık sonrası tekrar ameliyat edeceğini söyledi. Ama ben bir türlü üzüntümü atamıyorum benim gibi yaşayan var mı? Bir de destek olur musunuz lütfen 🥺