Ayserose Kızlar bebeğim 14 aylık. Artık geceleri kalkıp emzirmek istemiyorum çok zorlanıyorum hiç uyku ne bilmiyorum 😩 sabaha kadar en az 3-4 kere uyanıyor hiç uykumu alamıyorum gün içinde salak gibi geziyorum. Nasıl kesebilirim çok zor olur mu acaba çünkü kendini ağlamaktan mahvedecek ondan eminim 😔
domatesguzeli Ayserose ben kesme evresindeyim ilk 5 gün aşırı ağladı 0 uyku ile gezdim resmen. Ama 5 gün sonra artık uyandığında suyunu içip uyumaya başladı ama tabi yine sık uyanıyordu sadece ağlamıyordu. Şuan 3-4 saat kesintisiz uyuyor uyanınca suyunu içip uyuyor sabah zor dalıyor sadece. Benim oğlum 13 aylık sizinki yine iyiymiş 3-4 kere uyanıyormuş benimkinin rekoru 12
Ayserose domatesguzeli cesaret edemiyorum çok ağlayacak diye bende 🤦🏽♀️ inanın 3-4 kere uyanması 12ye bedel oluyor çünkü uykuya dalması yarım saati buluyor çoğu kez tekrar sallıyorum bile. Uykuya su içtikten sonra dönmüyor bunu denedim çünkü ağlıyor o sıra tekrar mı salladınız siz mesela
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayserose Bi odasını ayırıp deneyin 1 gece, yine uyanacak mı sık sık Bilmiyorum, bnm kızım uyanıp beni gördükçe, yanıma çıkıyor ve tişörtümü kaldırıyor, emmek istiyor, ağlıyor huysızlanıyor vs🤷 Ama ayrı odada yatınca pek kalkmıyor
domatesguzeli Ayserose bebimki krizlere giriyordu komşular duvara vuruyodu artık hergün her dk ağladığı için öyle böyle bir ağlama değildi ama başka odaları gezirrdim ışığı açtım meyveli yoğurt yapmıştım onu falan verdim biraz ağzını tatlandırdım yada bal verdim. Oyalamaya çalıştım 5 gün sonra artık ağlamamaya ağlasa 1 dk bile sürmeden uyumaya başladı ama tamamen kesemedim hala kademeli gidiyorum
Ayserose NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizimkide direk uyanıp beşiğe dikilip ağlamaya başlıyor zaten resmen meme emme isteği onda huysuzluk bile yapıyor o kadar bağımlı ki gece gündüz beni gördüğü yerde tişörtümü çekiyor 🤦🏽♀️ tamamen kesmeyi bile düşündüm ama kıyamıyorum erken diye böyle de çok zorlanıyorum napıcam bilmiyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayserose Gündüze bende Bi çare bulamadım, eline bişiler vererek oyalıyorum, oyalandığı kadar🤷 Dediğimi deneyin Bi isterseniz. Bende çok istiyorum kesmeyi, kıyamıyorum. 16.ay ideal diye düşünüyorum 🤷
Seda_Mete Gecem gündüzüm aynı. 15 aylık ben emzirmekten bittim. Gece artik içim çekiliyor sanki. Hic yemek de yemez oldu sadece emmek istiyor. Buradaki onerilerden su denedim gece uyandığında yok kabul etmiyor. Emzik bile almaz oldu oyalansin dedim. Yemek yemesine engel olduğu için tamamen kesmeyi düşünüyorum artık. Küçük diye kıyamıyordum ama böyle de vitamin almiyor ek gıdadan
Ayserose Seda_Mete yemek yemiyorsa doktora danışarak kesebilirsiniz. Benim kızımın yemesi kötü sayılmaz o yüzden emzirmeye devam en azından 20. Aya kadar diye düşünüyorum
Ayserose NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 16.ay bile çok erken geliyor bana yoksa direk kesicem gerçekten ikimize de eziyet oldu bu emme işi
malimusavirhanim Benim kızda 28 aylık meme emmiyor ama devam sütü içiyor. Bende kesmek istiyorum gece beslenmesini ama bir türlü beceremedim varsa çözümünü bulan mutlaka yazsın lütfen
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayserose şuan da bile rahat bırakmıo beni deliricemmm. Açlık falan değil bu ya başka bir şey çok sinir bozucuuu. Geçenlerde gün boyu yanında değildim, beni hiç aramamış bile, geldiğimde de uslu uslu oturmuş yemek yiyordu. Bütün nazı bize, ben hiç oturup düzgünce yemek yediğini görmedim
Ayserose NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benimde bazen kuzenim bakıyo ben gelince bizimki coşuyor kuzenim şok oluyor sen yokken böyle yapmıyor diyor😀😀