Düşüncelerinize benimde çok ihtiyacım var, 18 aylık bebeğimde bazı belirtiler görünce erken bi eğitim vermek istedim aksine bez takarken çişini söyleyen bebeğim bezi çıkarınca altına kaçırıp hiç bir şey söylemiyor bugün 6.gunumuz ve ilk çişini 2 kere lazimloga yaptı ve devam edersem olabileceğine inanıyorum ama daha kolay nasıl olabilir onu bilmiyorum, görüşlerden faydalanabilirim ins