Kızlar merhaba benim bebeğim 1 yaşına girmek üzere 11 aylık sma mama kullanıyorum doğduğundan beri ama mamanın içeriği bir süre önce değişti hatta şikayet var a falan yazmıştım normalde balık yağı içeriyormus alg yağına dönmüş eskiden gri kapakti artık sarı neyse bu sarı kapak mama bizi ishal ediyor gri olanda artık hiçbir yerde yok bir kere denk geldik bir markette gri kapak son 8 kutu kalmıştı hatta aldık onunda sonuna geldik şimdi 11 aylık daha önce Bebelac ve hipp denemiştim ishal yaptı süt versem denedim içmedi devam sütünü denedim onuda çok az gece içti şimdi ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz