Merhaba, oğlum 25 aylık halen gece deliksiz uyumuyor. Destekli uyuyor sallanarak kolay daldığı için beni yormuyordu aslında desteği bırakamadım. Gece hep aynı saatlerde 3-4 kez uyanıyor. Sizce normal mi? Destekle mi ilgilidir. Gece uyandığındada tabi sallıyorum. Nasıl bir yol çizmek gerekir? Deliksiz uyuyan bu yaşta çocuklar benimde neden uyanıyor diyorum :)