Kızlar teyzem bugün kan aldırmış , şuan komple eli mosmor oldu ve uyuşma var ağrıyor diyor. Kan aldırdığı yere gitmiş normal bu kan aldırdığın için tenin hassas diyor ama bana göre aslaaa normal gözükmüyor yarın başka doktorasını git dedim fakat sizce bakar mısınız normal mi bu?
Bide şey diyor teyzem alınan yer de sıkıntı yok mor değil geri kalan her yer morardı
