Zeynep111 srhnd önce bende bitkisel deterjanla yıkıyordum bir süreden sonra silme vs yeterli olmuyor şimdi 2 yaşında bildiğin çamaşır suyu ve cifle yıkıyorum anca öyle temizleniyor yemek vs de yiyor çünkü banyoda yıkıyıp balkonda hemen kuruyor
karen26 Sildiğim suya biraz beyaz sirke ekleyip siliyorum sonrasında tekrar su ile güzelce duruluyorum. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz