Emziği geri takmayi 7.ayda falan öğrendi heralde yaa baya bi süre çektim o emzik cikarip atmayi . Biraz sabir edersen sonradan kendileri buldugu yerde takiyolar kolaylasiyo. Ama uyku icin bisey diyemicem bizimde 3 buçuk aydan sonra.bi bozuldu 8 bucuk ayligiz hala berbat