Merhaba anneler bebeğim 17 aylık vücudunda 1 aydan fazladır isilik gibi kızarıklar çıkıyor doktor stileks krem ve alerset şurup verdi onlar idare etti ama kurtulamadık yine çıkıyor çocuk doktoru başka bir krem yazdı kullanıyorum ama yine fazlalaştı bu durumu yaşayan var mı alerjimi sıcaktan mı anlamadım