Kızlaaaaaaar sakiiiin, bakın size tekrar sorduğum soruyu yazıyorum. Kendi doktoruna resimli şekilde ve acil çocuk doktoru olan bir arkadaşıma resimli bir şekilde soru sordum. Aşıya gerek var mı diye? Boydan boya bi çizme ve kanama ateş, bulantı vs yoksa o riske girme, 4 doz var çocuk daha küçük gerek yok aşılara dediler. Aşı karşıtı değiliz taabi ki fakat inanın benim çocuğumu sizden daha çok düşünüyorum. Kaç doktor çevrem var sizin dediğinizi hiç biri demedi. Onların tavsiyelerini uyuyorum, bir de buradan tecrübeli annelere soruyorum ne yaptınız diye? Gerçekten mental olarak linç kaldıracak gücüm yok durdur yere kimsenin kalbi kırılmasın güzel anneler haydi öpüyorum sizi. Kuduz aşıların etkisini ve maddelerini bi okuyun derim. Bir de resimli attım yahu.