doga10 ayrılık kaygısı belli aylarda tavan yapiyor. Şu an o dönemdesiniz. Geçici bir durum, merak etmeyin. Gözünün önünden kaybolduğunuz an bir daha dönmeyeceksiniz, yok oldunuz zannediyor. O yüzden bu kadar feryat figan ediyorlar. Bol bol cee oyunu oynayın. Oyuncaklarını yastığın, koltuğun vs arkasına saklayıp sonra oradan çıkarın. Göremediği nesnenin, varlığın kaybolmadıgını böyle böyle anlayacak ve normale dönecek. ,🙂