Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 9.5 aylık 5 gün önce 9.ay bexsero 2.doz ve kızamık aşısı ayni anda oldu doktorumuz yaptı aşıları her iki bacaktan.aşının ilk 2 günü hafif ates ve kızarıklık oldu geçti ama bugün farkettim ki sol bacağından aşı olan yerin hemen yanı hafif kızarık ve sertlik şişlik var doktor ile konustum getir bakalim dedi.aşı olduğu günden beride 5 gecedir uyumuyor geceleri.boyle durumla karşılaşan oldumu şişlik ve uykusuzluk önemli birseymi