Arkadaşlar merhaba ben normalde oğlum doğduğundan bu yana hiç kundak yapmadım havalar çok sıcaktı diye, şu an 3 aylık ve elleri yüzünden sürekli kendini uyandırıyor yüzüne götürüyor ya da korkuyor bu sefer uykusu bölünüp geri uyuyamıyor bugün yarım kundak yapmayı denedim yadırgar ağlar falan diye düşündüm ama tam aksine çok ama çok rahat uyudu kötü hissettim bunca zaman benim yüzümden rahat uyumadı dedim 🥲 sadece uyurken yarım kundak yapıyorum şu an ve çok daha rahat uyuyor sizlere sorum, ne zamana kadar yarım kundak yapabilirim sadece uyurken yapıyorum gelişimini etkiler mi?