Themom_ 24 saat klima çalışıyor, 1 ayda minimum 2 kere ütü yaparım ütüm kazanlı ve evimdeki ışıklar spot aydınlatma. Biz 2 küsür beklerken iyi geldi diye düşünüyoruz🫠 Size kaç geldi?
nescafebagimlisi Themom_ klima kapanmazsa daha az yakıyor , aç kapa yapınca daha çok yakıyor 😂😂 geçen ay 1560 mı ne gelmişti bu ay klimayı tasarruflu kullandık güya aç kapa yaptık daha fazla geldi denemiş olduk 😂 1 ay daha klimayla yaşamaya devam 🥲
Themom_ nescafebagimlisi aynen en az eylülün 20sine kadar klimayla yasamaya devam 😅 Bize klimaya servis geldi dedi ki 22-23 derece de tutun aç kapa yapmayın eşim cocuk uyuyunca 18 derecede calıstırıyordu cunku. 18 derece ve aç kapt motoru x3 daha hızlı calıstırıp devire girmesine neden olur. Bakalım önümüzdeki ay kaç gelecek ama normal bence bu fatura cunku bulasık, camasırda sürekli calısıyor bizim evde.
nescafebagimlisi Themom_ Hangi şehirdesin 😀 Bizde hep 24 te çalıştırıyoruz 22-23 soğuk oluyor sanki antalyadayız ama 24 ideal oluyor 😂😂
Themom_ nescafebagimlisi istanbuldayız 😅 Antalya da 22 derece soğuk oluyorsa baya iyi klimanız demek ki markası ne ve kaç btu
Tatlican Themom_ Bizdede klima var ama gunde en fazla 4 5saat calisiyor utu haftada 2kere yapiyorum evi hergun supuruyorum bu ay zamlanmis dediler 380geldi Normalde cok dada az geliyordu
Aptalllarsizi Themom_ walla 4 gün önce klima aldık geceleri ful açıl gündüz esiyor ondan kapatıyorum merakla bekliyorum fatura kaç gelecek ama klima yokken en son 640 küsür gelmişti nasıl oluyor bilmiyorum 300 400 civarı gelmesi gerekiyordu
Busniscio 2 klima biri sürekli 24 saat açık . 2 buzdolabı .bide süpürge sürekli şarjda etkisi var mı bilmiyorum 3000 geldi
Sweetbaby Bizde arada vantilatör calıstırıyoruz 335lira gelmiş en son kombi çalıştığı zamanlar en yüksek 290 gelmiş bence çok fazla 🥺
aslhnkrts Themom_ 975 tl geldi . Ütü de çok yapıyorum makineler hiç durmuyor diyebilirim. 24 saat bizimde klima açık iyi gelmiş diyorum