Alminam Kızlar havalar soğudu yün yorgan yapmıştı annem o çok ağır geliyor örtmek için. Uyku tulumu benim kız biraz iri olduğu için büyük beden bulamadım. Örme battaniye örtüyorum cift kat. Ama içime sinmedi ince bir yorgan mı alsam siz nerden aldınız?
[silindi] Alminam ben bi ince örme bir de penye battaniye örtüyorum, oda da 23-24 derece civarı oluyor
Yigitali60 Evler sıcak olduğu için ben gündüz uyuduğunda tek kat kalın örgü battaniye örtüyorum gece çift kat örgü battaniye sabaha doğru soğuk olduğu için battaniyenin üstünden ayrı battaniye örtüyorum çünkü yüzleri üşümüş oluyo ama en yakın zamanda yünden yorgan yapıcak annem ne çok ağır ne çok hafif ortası çünkü battaniyeyle olmuyo açılıyo falan üşürler
Janss 😳 Ben sadece penye battaniye örtüyorum . Sabaha karşı da kombiyi biraz yükseltip ince peluş battaniye atıyorum üstüne . Beşiğin içine de bebek yorganı serdim . Anneciğim yünden yapmıştı . Altına uzun kollu zıbın üstüne pijama giydiriyorum hiç üşümüyor 🤷🏼♀️