asrinhatasi traineemom ilk başta korona için de bişey yok dendi 3 4 ay sonra eve kapandık. Herşey olabilir herşey.
traineemom zeynepyusufaslan canlı olarak haberleri takip edemiyorum, sosyal medyamda yok wp kanalları üzerinden ancak bilgi sahibi olabiliyorum umarım risk yoktur biraz araştırdım hastalığı su çiçeğine benziyor 🥹
traineemom asrinhatasi koronanın başında o sokaklarda ceset toplamaları bende travmaydı. Bu sene ne kadar çok fare var diyordum ki bu bahsettikleri hastalık fare gibi hayvanlardan da bulaşıyormuş. Çocuk bu sene okul başlayacaktı nasıl koruyacak kendini ya ?
zeynepyusufaslan traineemom sabah baktım da gül suyu , elma ve gül sirkesi önerilmiş temizlik ve hijyen sağlanması için doğalından bulup denemek gerek
traineemom silaa66 bu sene bilmem farkettiniz mi farelerde çoğaldı, yani illa ki salgın yaratacaklar bi görmediğimiz zombiler kaldı zombiye ne zaman dönüşürüz ?